Bancuri si Glume cu sefii de la servici

Seful catre angajat:  
- Cum se face ca saptamana asta ai intarziat deja a parta oara?! 
 - Simplu. Este joi.
 
 2 Colegi: 
 - Ai auzit, a murit sefu'.
 - Da. Si ma tot intreb cine a mai murit odata cu el. 
- ???  
- Pei scria in anunt ca "...odata cu el a murit unul dintre cei mai capabili angajati ai firmei noasrte..."   
 
- Popescule, de ce vii asa tarziu?!!!  
- Pei, mi-ati spus ieri sa-mi citesc ziarul acasa.....  
 
 Un patron catre altul:
 - Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?  
- Simplu: 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.  
 
Seful:  - Nu ma priviti ca pe un sef, ci ca pe un prieten care are mereu dreptate.  
 
 - Ne pare rau, dar nu va putem angaja, pentru ca nu avem ce sa va dam de lucru.  
- Pai, asta n-ar fi asa de grav.....   
 
Seful catre secretara: 
 - Cine ti-a spus ca, doar pentru ca te-am sarutat de cateva ori, ai dreptul sa lenevesti toata ziua? 
 - Avocatul meu.  
 
- De ce nu lucreza Popescu saptamana asta? 
 - Il inlociueste pe sef....   
 
Angajatul catre sef: 
 - Mi-ati promis ca imi mariti salariul, daca sunteti multumit de mine.....  
- Cum pot fi multumit cu cineva care cere marire de salar?!   
 
La interviu: 
 - Sunteti casatorit? 
- Nu.  
- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuiti sa se subordoneze....   
 
 
Angajatorul: 
 - Incepeti de luni. Remuneratia dupa merit.  
- Imi para rau, din asta nu pot trai.   
 
- Cautam pe cineva, care nu se da inapoi de la nici un fel de munca si nu se imbolnaveste niciodata.  
- OK, angajati-ma pe mine, va ajut eu sa cautati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu