Bancuri Seci

  Q : DE CE POLITAII NU MANANCA MURATURI ?
A : nu pot sa bage capul in   borcan.
 
Q : DE CE POLITAII MERG PE MIJ. STRAZII ?
A : sa nu se   rastoarne strada cu ei.
 
Q : DE CE POLITAII AU DUNGA ROSIE LA PANTALONI ?
 A : ca sa nu-i ia pe dos.
 
UN POLITIST ALERGA DUPA UN HOT SI LA PRIMUL COLT,...L-A
   INTRECUT. 
Cica doi vulturi erau pe o stanca. Unul era plesuv, si unul era sa
   cada.
 
Erau doi copii, pe unul il chema Ion, si pe unul il chema m'asa
   acasa.
 
Pe o pasune, erau trei cai, unul alb, unul negru si unul mai
   incolo. 
 
Un tip cu masina darama 13 garduri, omoara 5 persoane, proiecteaza un camion in zid si se opreste intr-un  copac... Dupa 3 zile, se trezeste la spital.. - Ei, doctore, cum e ? -
   Am rezultatele analizelor : In alcoolul dumneavoastra am gasit 3
   picaturi de sange!!!!!!!!!
 
   -Bula, ai poze cu nevasta-ta dezbracata? -Ce, ai innebunit, cum sa
   am asa ceva? -Vrei ?!
 
   Tatal lui Bula e chemat la scoala pt. ca fi-su a spart un geam.
   Privind rama goala, tatal da din cap cu gravitate: -Da, nu credeam ca
   e chiar asa.Dar acum vad ca l-a spart pe amindoua partile
 
 
-Cum a fost bai in noaptea nuntii?
-Catastrofal...
-Ai avut ceva  probleme?
-Dimpotriva.A fost formidabil! Doar ca dimineata, din obisnuinta iam lasat 50000 pe perna.
-Aoleu, desigur ca s-a   infuriat.
-Nu-i vorba de asta.Inchipuie-ti ca desi era pe jumatate   adormita, mi-a dat 20000 rest.
 
 -Bula, repara prizele! -Da' ce-s eu, electrician? -Barbate, repara
   robinetele! -Da' ce-s eu, instalator? Pleaca Bula in delegatie. Cind
   se intoarce gaseste totul reparat. -Cine a facut reparatiile? -Colegul
   si prietenul tau, Fane -Cit au costat? -Mi-a zis ca sa-i cint sau sa
   fac dragoste cu el? -Si i-ai cintat? -Da' ce-s eu, cintareata?
 
   -Cind ajung acasa, praf ii fac chilotii nevesti-mii. -De ce, omule?
   -Ma string ca naiba.
 
  Bula mergea pe cal. Dintr-o data o picat. De ce?
  S-o terminat calu'...
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu