:)) BULA

- Bula, poti sa-mi spui ce inseamna abstract? - intreaba profesorul.
   - Da, domnule profesor. Ceea ce nu se poate atinge.
   - Bine, Bula. Poti sa-mi dai si un exemplu?
   - Fierul incalzit...
 
 
 
   - Bula, ce au facut evreii dupa ce au traversat Marea Rosie? -
   intreaba profesorul.
   - Au stat la soare sa se usuce.
 
 
   Bula se intilneste cu prietenul lui.
   - Tatal meu este un om foarte bun - spune el.
   - Mie-mi spui! Pina acum doi ani a fost tatal meu...
 
 
   - Noaptea aceasta va fi un fenomen natural foarte interesant - o
   eclipsa totala de luna. Sa nu uitati sa va uitati la ora noua si
   jumatate - spune profesoara.
   Bula din ultima banca intreaba:
   - Pe ce canal?
 
 
 
   - Bula, de ce a creat Dumnezeu mai intii barbatul?
   - Ca macar odata in viata sa poate si el sa vorbeasca liber...
 
 
   La masa mama i se adreseaza lui Bula:
   - Bula, sa maninci si varza, nu numai carne. Si varza este la fel de
   buna!
   - Nu cred, mama. Atunci ciinele ar fi mincat toata varza din
   gradina...
 
 
   Bula si cu tatal lui se duc in padure sa taie lemne.
   - Pa, tata! - spune Bula la un moment dat.
   - Ce este, Bula? Pleci undeva?
   - Eu nu, tata, dar un copac a inceput sa cade inspre tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu