Ricky Martin e homosexual? DA!

Ricky Martin e homosexual. Cantaretul a decis sa nu mai nege zvonurile privitoare la orientarea sa sexuala, ba chiar le-a confirmat.

`Afirm cu mandrie ca sunt un homosexual norocos. Ma simt binecuvantat ca sunt cine sunt`, a scris Ricky Martin pe site-ul sau oficial. Mesajul a fost postat in limbile spaniola si engleza.

Cantaretul, in varsta de 38 de ani, s-a hotarat sa dezvaluie adevarul dupa ce a inceput sa scrie o carte de memorii.
`Din momentul in care am scris prima fraza am vazut cartea ca pe o unealta care ma va ajuta sa ma eliberez de lucrurile pe care le tineam inchise inauntrul meu, lucruri care ma apasau foarte tare`, a declarat Ricky Martin.
Referitor la motivul pentru care a incercat sa pastreze secret faptul ca este gay, cantaretul a marturisit ca apropiatii sai l-au indrumat sa faca astfel pentru a nu-i fi afectata cariera muzicala.
`Deoarece am primit aceste sfaturi de la oameni pe care-i iubesc foarte mult, am decis sa-mi traiesc viata fara a impartasi lumii intregul meu adevar`, a explicat Ricky Martin.
Relateaza Bestmusic: http://www.bestmusic.ro/index.php?module=articles&action=view&articleid=82959&entity_type_id=1&lang_id=1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu